I Promise You

Forum klubu I Promise You na AM

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-01-02 14:42:33

Rosie
Administrator
Dołączył: 2016-01-01
Liczba postów: 84
Windows 8.1Chrome 47.0.2526.106

Rosemarie_

Widzę, że nikt nie chce zacząć. Więc ja zacznę.  [dblpt])

Trochę o mnie:

  • Mam na imię Maria, studiuję w Szczecinie

  • Mam 21 lat

  • mieszkam na wsi w zachodniopomorskim

  • Kocham fantastykę - książki, filmy,seriale

  • przeczyłam m.in: sagę Zmierzch, Harry Potter, Kroniki z Wardstone, Dary anioła, Percy Jackson i bogowie olimpijscy, Zawód wiedźma i pozostałe części tej sagi,Trylogia Czasu, Dziedzictwa planety Lorien, saga Outlander i  wiele innych

  • seriale - dużo - te co ostatnio oglądam - Heartbeat, Wynnona Earp, Arrow, Flash, Shield, Bibliotekarze, Castle, Once Upon a Time, Outlander, Słodkie Kłamstewka, Kroniki Shannary - z tymi jestem na bieżąco [dblpt]) oczywiście obejrzałam więcej

  • filmy - dużo tego, przede wszystkim fantastyka (DC i Marvel), kilka komedii - (Kac Vegas, 21 Jump Street), Step Up, kilka produkcji Disney'a, mecze reprezentacji też się liczą ?????

  • w wolnym czasie rysuję, maluję, czytam książki , oglądam filmy i seriale - jak widać z mojej "kolekcji", piszę, w tym roku postanowiłam trochę zadbać o siebie - rower [dblpt]) 

  • umiem gotować, ale bardziej wole piec i dekorować ciasta

W tym miejscu zakończę mój wywód  [dblpt]dumny[dblpt]  Chyba Was nie zanudziłam na śmierć [dblpt])
Jak macie jakieś pytania albo chciałybyście się dowiedzieć czegoś więcej o mnie - piszcie pod tym wątkiem [dblpt])

Offline

#2 2016-01-05 23:15:28

Letayah
Użytkownik
Dołączył: 2016-01-02
Liczba postów: 7
Windows 7Opera 34.0.2036.25

Odp: Rosemarie_

Książki, filmy, seriale <3 W tym akurat mamy dużo wspólnego [dblpt]D

Offline

#3 2016-06-22 11:26:48

LilyRoseDowson
Moderator
Dołączył: 2016-01-06
Liczba postów: 35
Windows 8.1Opera 38.0.2220.31

Odp: Rosemarie_