Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Widzę, że nikt nie chce zacząć. Więc ja zacznę.
Trochę o mnie:
Mam na imię Maria, studiuję w Szczecinie
Mam 21 lat
mieszkam na wsi w zachodniopomorskim
Kocham fantastykę - książki, filmy,seriale
przeczyłam m.in: sagę Zmierzch, Harry Potter, Kroniki z Wardstone, Dary anioła, Percy Jackson i bogowie olimpijscy, Zawód wiedźma i pozostałe części tej sagi,Trylogia Czasu, Dziedzictwa planety Lorien, saga Outlander i wiele innych
seriale - dużo - te co ostatnio oglądam - Heartbeat, Wynnona Earp, Arrow, Flash, Shield, Bibliotekarze, Castle, Once Upon a Time, Outlander, Słodkie Kłamstewka, Kroniki Shannary - z tymi jestem na bieżąco oczywiście obejrzałam więcej
filmy - dużo tego, przede wszystkim fantastyka (DC i Marvel), kilka komedii - (Kac Vegas, 21 Jump Street), Step Up, kilka produkcji Disney'a, mecze reprezentacji też się liczą ?????
w wolnym czasie rysuję, maluję, czytam książki , oglądam filmy i seriale - jak widać z mojej "kolekcji", piszę, w tym roku postanowiłam trochę zadbać o siebie - rower
umiem gotować, ale bardziej wole piec i dekorować ciasta
W tym miejscu zakończę mój wywód Chyba Was nie zanudziłam na śmierć
Jak macie jakieś pytania albo chciałybyście się dowiedzieć czegoś więcej o mnie - piszcie pod tym wątkiem
Książki, filmy, seriale <3 W tym akurat mamy dużo wspólnego
Też mamy dużo wspólnego Uwielbiam piec słodkości, oglądać filmy i seriale
kiedyś też rysowałam, ale już przestałam
1. Masz rodzeństwo?
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. Lubisz zwierzęta i czy masz jakieś?
4. Ulubiony film lub serial?
1. Rodzeństwo - brat, starszy o 3 lata.
2. Och muzyka - różnie, mam bardzo zróżnicowaną playlistę - można tam znaleźć niemal wszystko,
Ulubione:
- Sofia - Alvaro Soler
- See You Again - Wiz Khalifa
Słucham m.in. Avicii, Pitbull, Bruno Mars, Calvin Harris, Enej, Katy Perry, Margaret, Maroon 5, Sound'n'Grace, Mrozu, Olly Murs, Sia, Sarsa i wiele innych ...